หน้าแรก | เกี่ยวกับ CBS | การติดต่อ | เงื่อนไขการใช้
 
ISSN 0125-6564 (Print)
ISSN 2673-0677 (Online)
TH
|
EN
ค้นหาบทความ
มุมมองข้อมูลฉบับวารสาร  
ปีที่ 45, ฉบับที่ 1 (มกราคม - มิถุนายน),
เลขที่ฉบับ 173, ปี 2566
รหัสผู้ใช้งาน
1.   Strategic Alignment of Eco-Practices: The Mediator of Eco-Controls in Translating Environmental Strategy
Kanya Sannamwong, Wila-sini Wongkaew และ Danupol Hoonsopon
ภาษาที่ใช้ในบทความ    แสดงบทคัดย่อ     แสดงวิธีการอ้างอิง
1 - 21
2.   Driving Brand Evangelism of Fast-Food Brands in Thailand: The Mediator Role of Online Brand Community Engagement
Teeraputr Panyapruek และ Pensri Jaroenwanit
ภาษาที่ใช้ในบทความ    แสดงบทคัดย่อ     แสดงวิธีการอ้างอิง
22 - 38
3.   Elderly Segmentation, Acculturation to Global Consumer Culture, and Consumption Pattern in Thailand
Nuttapol Assarut, Somkiat Eiamkanchanalai และ Suwanee Surasiengsunk
ภาษาที่ใช้ในบทความ    แสดงบทคัดย่อ     แสดงวิธีการอ้างอิง
39 - 58
4.   Does Online-offline Brand Image Consistency Influence Brand Relationships? Empirical Research on Retail Brands
Yue Huang และ Lu Suo
ภาษาที่ใช้ในบทความ    แสดงบทคัดย่อ     แสดงวิธีการอ้างอิง
59 - 80
5.   Consequences of Irritating Brand Behavior on Social Media: Examining Negative Consumer Sentiment
Chonlada Sajjanit
ภาษาที่ใช้ในบทความ    แสดงบทคัดย่อ     แสดงวิธีการอ้างอิง
81 - 103
Copyright © 2013 Chulalongkorn Business School. All rights reserved.